Monday, December 24, 2012

Cirit the birit

aku xkira aku nak cerita jugak apa yang dah terjadi pada aku hari ni.. kurang the hasam dunia sekarang.!!! tidak jujur keliling pinggang! tahu nak untung jer kebajikan generasi kini yang sedang bertatih-tatih diabaikan...the very the saddest thing ever. huh!

ok. kejadah apa yang aku nak cuba bagitahu ni? hahaha

oklah, let me start, 
jam 8.30malam semalam. . .
ok dah  malam dan aku lapar, tapi time ni aku tak tahu nak makan apa. aku tak tahu apa yang sedap sangat dan yang boleh naikkan selera aku malam-malam macam semalam. so aku pun turunlah pergi kat cafe yang baru buka tuh. cari apa? aku decide yang malam ni nak makan NASI LALAP. sedap! yeah so aku beli la lagi. banyak kali dah aku beli sebab ada gerenti sedap and of coursela sebab ada sambal belacan dia. tapi aku actually tak boleh sangat nak makan pedas memalam. perut over sensitive... tapi aku makan jugak sebab itu je yang menaikkan selera aku. FYI, selera aku cerewet bila jumpa makanan yang langsung tak sedap. dan aku takkan membazirkan duit aku untuk semata-mata beli makanan yang aku tak boleh nak makan.. sebab MEMANG TAK SEDAP. . . dan of course semua orang pun camtu.

semalam aku tak makan tengahhari, sebab sekali lagi aku tak tahu nak makan apa. . .pernah hari yang dulu-dulu aku beli la lauk kat simple lane tu. . .hmmm sedih tahu tak sedih... seyes Tak sedap. langsung tak sedap dan membazir sgt sgt duit aku kalu beli...aku lebih rela tak makan daripada terpaksa makan something yang membuatkan hati aku berduka-lara kerana dek rasa yang macam orang tak reti masak... even aku yang tak pandai masak pun lebih better rasa dia dari diorang nih..seyes! semua memang jenis masak tak ikhlas! huh~ nasihat aku, kalu tak reti masak next time buang apron dan belah, dan pergilah cari kerja lain.

so, malam semalam disebabkan aku tak makan tengahari so aku beli makanan tambahan jugak, takut-takut makan nasi lalap tu tak cukup. so menu desert tambahan aku yang bertuah dan yang menjadi pilihan aku malam semalam ialah roti kaya tiga singgit! yeahhh thank to my muah2 miss Y,,, sebab suggestkan kat aku makan roti kaya.

nak dijadikan cerita, aku tak pernah beli roti kaya tu sebab for my concern, aku kurang suka benda yang manis-manis sangat. tapi roti kaya yang kakak ni jual. so-so dia punya kemanisan dan OF COURSE im very concern about the KESEDAPAN bila kena beli pakai duit sendiri..hahaha XD

so, jam 8.45
aku pun dah xde masa nak habiskan duit aku, so aku naik dan lahapkan nasi LALAP aku sambil-sambil tengok puss in boots.aku dah xda movie lain yang aku boleh tengok. so aku tengok la citer ni untuk kali yang ketiga. kali yang ketiga pun tak menghampakan aku. sebab cerita dia best. dan puss in boots sangat comel. :)

aku makan nasi lalap tu, nasi lalap yang style sabah ni, dia ada ayam goreng, timun dan kobis berserta sambal belacan. kebiasaannya mmg sedap dan takde masalah, But. . .MALAM tadi. . . huhuhuhuhu aku makan jugak ayam dia even though aku detect ayam yang dia bagi kat aku adalah ayam lama..what i mean here dah busuk bila aku sedang NGAP!!! FUCK

:'( aku makan jugak, sebab aku dah xda makanan lain yang nak dimakan, ditambah aku mmg tak makan tghhari, ditambah sebab aku dah beli dan aku dah xde duit extra nak beli makanan lain, dan aku duduk kat tingkat 4 dan aku malas nak turun balek...so dengan itu, aku teruskan sahaja makan sampai ayam tu habis aku makan...

sadis plak bila aku terus tulis ni.hahahahaha.

sad but true story.

so pada 10.00pg hari ini,
aku dah rasa tak semiak perut. confirm sah la kan dari mana datangnya kesakitan yang memulas-mulas tu..
so CIRIT the BIRIT lah aku dengan bestnya~ 

p/s - ok buang air besar itu nikmat ok~ lol 

xoxo! ^^,
ok tu je kot~
chou!

No comments:

Post a Comment

terima kasih diatas sokongan anda