Sunday, December 16, 2012

Aku Tak Faham!

ntahla, lately macam-macam benda yang gila, ntah hape-hape, yang unexpected, yang crucial and cruel, yang what so ever sama waktu dengannya.

kelam kelibut aku, serabut tak payah cakap, mencarut berjuta kali terkeluar, melalak tak kira masa dah siang dan malam. . .

aku tak faham, aku blur, aku keliru dan aku resah tak kena masa. . . aku tersesak tersepit dan yang sewaktu dengannya juga macam dah jadi perkara biasa. . .

dan aku berfikir, tapi aku tak faham, kenapa, bagaimana, mengapa, apakah, dan adakah...

jiwa kacau tanpa asbab yang relevan. . .

ntahla aku tak faham. . .

nak follow with the flow macam bodoh!
nak memberontak macam bangang pulak!

ntahlah aku tak faham!
aku tak faham. . .
aku rasa cam nak tido saje 24/7. . .
aku rasa macam taknak ada otak. . . sebab lagi aku perah, lagi aku makin tak faham!

lepas satu, selesai, datang lagi satu, lepas lagi satu datang lagi satu,selesai, lepas lagi satu, datang lagi lagi satu, lepas lagi lagi satu, selesai, datang lagi lagi lagi satu. . . bila nak berhenti?

ntahla. . .aku masih tak faham, , , sgt tak faham, , , dan sebolehnya tak nak faham dah. . .

aku rasa nak keluar kejap, cari benda-benda yang boleh kemaskan otak. . .
ntahla. . .

ok tu je kot!
chou~

No comments:

Post a Comment

terima kasih diatas sokongan anda