Saturday, February 15, 2014

The Last Chance

Assalamualaikum, 

meh la aku update sikit kat blog ni. kan bertambah-tambah kusam plak sini.. dah lah memang sedia boring. lagi, tak update.. haa.

result semester ke-7 aku, baru keluar erm 14.Feb.2014. Biasa keluar, sebulan after habis exam. 

so, Alhamdulillah, syukur. naik sikit. ye sikit je. dan aku rasa lega, sebab? Dan akhirnya ia naik jua. hahaha.

selama ni macam mana? selama ni, turun je keje dia. turun sikit-sikit, tapi kalau setiap semester turun, jadi banyak gak lah kan? quite frustating gak lah. first semester, ok. pergi second turun, third turun lagi, fourth, fifth, sixth menurunnnnnn... seronok plak dia turun tangga..hesh.. 

kalau letak graph sini.. memang daebak punya penurunan. turun berat ok lagi, noks. turun result exam? perasaan hampa dia, wa takyah cakap sama lu, memang dirasai sampai ke lubuk hati. 

so, for this second last semester, i just saw it started to show, that my brain is still can working.. hahaha. selama ni working jugak. tapi, mungkin ada disorder gamaknya. 

hikmahnya, ermm. maybe try harder, and more hard? kalau ikut dari segi cara pembelajaran aku, am still using the same technique for all semester that ive been through. for exactly what happen during the second last semester, i'am actually not in the mood of studying.  and of course waktu awal2 dulu lah am a bit work harder. yelah kau datang ums untuk study... even result biasa-biasa ko mesti try. Tapi... yes, tapinye LUCK ko waktu awal-awal. memang menguji keimanan dan ketaqwaan aku. 

aku sebenarnya memang dah takde hati sangat. Just for this last year,am gonna try to Finish what ive started. well. Thats me. Always show up good, when its come for the last. haha maaayyybeee. ada meh cenggitu? huhuhu.. ghedho2.

so. AKU KENA GIGIH JUGAK TERUSKAN UNTUK YANG SEKALIAN KALINYA. 

THIS IS MY CHANCE TO PROVE THAT AM STILL CAN DO IT!.

xsehebat orang lain. yah! TAPI AKU BOLEH BUAT LAGI. takboleh spent any minute to giving up for the last chance that u still have! tetibe macam lagu Jason Moraz plak. heh.. okei! this is the last one! macam mana pun, berat hati. mesti kena lawan gak perasan tu. pick up the best opportunity to prove yourself. ini konon suntik kata-kata semangat kat diri sendiri. ngehhhh. i hope so.  

ok. tu saje, chou~~ 

No comments:

Post a Comment

terima kasih diatas sokongan anda