Wednesday, November 27, 2013

Tiada bertulang, Lembik tapi Membunuh

hohoho... Salam. 

Straight to the point.... 

What is the thing, yang tak bertulang, dan lembik, tapi membunuh? 
ok.. pandai2lah ko jawab, kalau tahu. 

sejujurnye aku takde banyak motif nak bercerita tapi aku just nak bagitahu. yang kadang-kadang sampai satu tahap, memang kadang-kadang bila aku naik darah. semua verb-verb yang "best" untuk didengar akan keluar.. 

Well, yang sebenarnya bukan aku sorang je yang akan bertindak macam tu tapi RAAAAAMMMMMAAIII dan BANYYYYAKKK dan biasa lah kan kalau kau dengar. pun.. EVEN kau yang kadang-kadang berlagak mulia pun akan melakukan perkara yang sama.. ye kaulah yang tengah rasa mulia sangat tuh. ye kau.. terima kasih sebab rajin buka sini.. hahaha.. so sweet dan aku menghargainya. 

simple wordnye.... aku, kau, dia, mereka, and who-so-ever sama je.. 2x5 je dalam mengeluarkan verb verb yang "best" by the time tengah high pressure. faham? tipulah tak penah.. xyah lah nak bermulia sgt disini.. cukup cukup lah tunjuk mulia.. 


ok. ok. ok. ok. aku bukan nak cakap pasal kau kat sini. kau bukan bahan menarik untuk dipanjangkan cerita. 

-



-



-



-



-



-




-




-




-




-




TOPIK AKU KAT SINI... menda apa yang tak bertulang, lembik tapi membunuh??? 

p/s-dan jangan sebab dia, kau terbunuh weyh~ hati-hati ok hahahahahahaha.. kbye :P (aku just melawak je untuk p/s sini, jgn nak skema dan amik serius sgt) 

ok tu je! kot~

No comments:

Post a Comment

terima kasih diatas sokongan anda