Tuesday, July 9, 2013

Ni Je Yang Guwa Mampu Update Sekarang

Assalam Ramadhan al-mubarak dan hai hai bye bye,

Hari ni gua nak menulis je apa yang terlintas di minda gua, gua bukan jenis blogger tegar sangat, gua baca apa yang gua rasa nak baca, gua buka blog mana-mana yang rasa macam nak buka dan baca, tapi lebih sekarang guwa lebih baca dan buka wall feed facebook, dan baca yang ringkas-ringkas sahaja, guwa scroll, gua hide-hide sikit, gua like, then yang mana best gua komen satu dua ayat bagi perangat. Hahaha *guwa jahat sikit. Or mungkin banyak~ :P kisah pulak guwa.

Blog orang yang guwa tengok tak bape nak menarik dengan bicara budi hati gua, tak terbuka lah gua blog mereka untuk membaca melainkan disuruh secara paksa.. wahhhh pandai orang sekarang main paksa-paksa gua baca blog deme, pui!

Aha! Tak delah semua blogger camgitu, ada setengah dua tengah je, itu pun gua reply kat depa, “ok, thanx” malas nak panjang citer debat, gua buka link, gua tgk sebarang dua apa tajuk menarik dia time tu, best gua follow terus, tak best gua ignore.

But most of all blog kawan2 gua je yang gua interest. Yang lain gua cam malas, sebab.. errr sebab xde sebab.. memang rigid MALAS je. Haha.

Ok gua kata tadi, nak tulis apa yang terlintas dalam kepala je, erm macam panjang pulak yang ada dalam kepala gua ni.  hahaha.

Best baca blog orang, guwa suka nak tahu kreativiti penulisan para-para sakura the blogger, macam-macam pattern of writing style, yang senget, yang straight, yang keling, yang warne-wereni, yang berbelit terbelit, dan whatevaarrrhhh! (tangan style talk to my hand gitew). Nampak sgt guwa malas nak baca.

Well, cam gitew lah cara pembacaan guwa. Gua jenis baca cepat gak ar, dalam seminit dua habis satu post, kalu best gua mintak LAGI LAGI LAGI siap jerit bagai ni mintak update.

Beza kalau kita layan fb, facebook skrg dah tak macam best facebook dulu. Guwa rasa facebook tu macam tempat attention seeker termasuk gua sedikit sebanyak, ntah, memang guwa rasa macam dah ada perasaan euwh-euwh sikit skrg dengan facebook. Pelbagai isu yang memuakkan, memuntahkan memualkan. Errr sama je kan semua maksud perkataan tadi? Haaa macam tulah tekak gua sekarang dengan facebook. Kita dah tak berngam macam dulu. Seriously guwa asyik rasa nak deactivate, deactivate, deactivate tapi tak deactivate lagi pun…hahahaha pui punya budak.

Ok, tetibe macam dah takde word dah yang boleh buat ayat.

p/s- harini punya post xde p/s- korang buat sendiri lah ek?

Ok tu je kot! Chou

No comments:

Post a Comment

terima kasih diatas sokongan anda