Thursday, December 29, 2011

IT'S not MINE

tak nak cakap sampai berbuih..
tak nak campur..
tak nak jaga tepi kain..
tak nak tahu..
dan apa ape jela yang bukan penting untuk aku.. AKU TAK NAK AMIK PORT..

kau faham kan apa yang aku cuba cakap kan ni?
kau tahu tak kenapa aku amik keputusan ni..(bukan keputusan yang baru aku buat ..tapi this is the actually who i am .)

tak guna pun kalu nasihatkan ko tapi xnak dengar..
tak guna pun beringatkan ko tapi hati tu tak terbuka nak terima..
tak guna pun terjuih-juih mulut bagitahu ko tapi memang ko tak nampak sikit pun..

MEMANG TAK GUNA PUN cakap DAH KALU ko MMG TAK NAK FAHAM2KAN...
well kata-kata ni bukan bermaksud aku putus asa untuk menyampaikan sesuatu..
aku malas nak semakkan otak aku yang mmg dah penuh dgn perkara YANG HAMPIR SEMUA ORG  TAHU DAN 99% YG IGNORE..
cucuklah utk cuci taik telinga mereka..tapi kalu dah pekak tu PEKAK LAH juga.....
kalu dah mmg DARI sejak akar lagi mmg dah BUTA...bukalah camne pun kalu dah BUTA tu tetap kan BUTA jugak..

just beringat lah ....JANGAN SAMPAI APA YG KO KATA TU MENYEBABKAN KEADAAN BERTAMBAH LEBIH BURUK...dan lebih teruk akan MENYEBABKAN ORG LEBIH JAUH DGN KO...MENYEBABKAN ORG BERASA ANNOYING DGN KO..

mungkin ko rasa ko betul,..tapi KALU ORG LARI DARI KAU.. jadi ??...haha mmg tak kemana jugaklah pun penyampaian ko...so ingatlah kenapa aku taknak amik port...
BENAR ATAU SALAH bukan dalam tangan aku...

it all come from YOUR own..
FYI ..i know all the basic..and i just wanna see what people were doing around us.. and am still on the better road.. so dont u ever-EVER-EVER TRY to judge me what was wrong and what was RIGHT.. kau tak kenal aku dan jangan belagak macam DAH KENAL LAMA BERABAD.. that's is totally A wrong-minded


p/s= sekian dari tajaan guwe..sila jgn nak buat ANDAIAN SENDIRI TANPA BERTANYA...instinct ko tu bukan betul sgt..


No comments:

Post a Comment

terima kasih diatas sokongan anda